به دکوراسیون کلی خانه توجه کنید

به دکوراسیون کلی خانه توجه کنید

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 628 | نویسنده : |

توجه و برآورد فضای خانه
قبل از شروع خرید، باید نگاه دقیق تری به فضای خانه خود بیندازید. در واقع باید در نظر داشته باشید که چه ابعادی از مبل را می توان در این فضا قرار داد. برای لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمایی ارل منتقل شده اید.

یادتان باشد مبل استیل برای فضای خانه های کوچک انتخاب خوبی نیست و قسمت زیادی از خانه را اشغال می کند. در نتیجه احساس اضطراب و مشغله خواهید داشت.

مبل های استیل را باید در فضایی بزرگ قرار داد تا زیبایی ساخت و زیبایی خاتم به چشم بیاید. بر خلاف مبلمان راحتی که می توان در فضای کوچک و کنار هم به زیبایی چیدمان کرد، مبلمان استیل باید در فاصله کم و در فضای بزرگ چیده شوند.

همچنین اطراف مبل استیل نباید با تزیینات زیاد شلوغ شود. نکته دیگر فضای میز ناهارخوری است. اگر از میز ناهارخوری مجزا در اتاق نشیمن استفاده می کنید، باید مبل مناسب و مناسب تری را برای فضاهای کوچک انتخاب کنید.

به دکوراسیون کلی خانه توجه کنید
حتی ممکن است فضای کافی برای قرار دادن یک مبل استیل داشته باشید. اما باید بررسی کنید که به طور کلی قرار دادن مبل باعث زیباتر و یکنواخت شدن فضا می شود یا مبل استیل؟

خرید مبل کلاسیک یا استیل علاوه بر ایجاد فضایی برای نشستن و استراحت، باید ظاهر منزل شما را دو چندان کند.

مبل دست دوم را در نظر بگیرید
باید توجه داشته باشید که مبلمانی که می خرید برای خانه کجاست و با چه هدفی؟ به عنوان مثال، اگر برای یک اتاق نشیمن، نشستن جلوی تلویزیون یا جلسات خانوادگی و دوستانه خرید می کنید؟ در این صورت حتما مبل راحتی انتخاب کنید. برای چیدمان یک مبل راحتی به نکات بالا توجه کنید.

اما اگر اتاق نشیمن شما به اندازه‌ای بزرگ است که می‌خواهید فضایی مجزا برای مهمانان رسمی‌تر ایجاد کنید و مبلمان را بسازید، اکنون وقت آن است که به سراغ مبل استیل بروید. با توجه به رنگ و فضای داخلی خانه و همچنین هزینه مورد نظرتان مبلمانی را انتخاب کنید که پذیرایی شیک و فوق العاده ای را برای شما ایجاد کند. دیدن دسته «مبلمان L» می تواند مفید باشد.

همچنین به دلیل تنوع زیاد در ساخت مبلمان، بسته به نیاز می توان مبلمان راحتی را خریداری کرد که چندان اسپرت و در عین حال شیک و راحت نباشد، برای مهمانان نیز قابل استفاده باشد. این انتخاب باعث می شود فضای خانه خیلی شلوغ و پر نباشد و از نظر هزینه بسیار به صرفه تر باشد.

چیدمان پذیرایی L شکل: عکس + نکات دکوراسیون
با این حال در پاسخ به این سوال مبل راحتی یا استیل؟ می توان گفت به طور کلی همه چیز به شما و سلیقه شما بستگی دارد و باید مدلی را انتخاب کنید که در کنار تمام نکات معماری مرتبط با دکوراسیون، شما را به وجد بیاورد و راضی کند.

مبلمان بخرید

از کجا می توانم مبل را بهتر بخرم؟ این یکی از سوالات متداول در بین کاربران است. برندهای مختلفی در زمینه تولید مبلمان وجود دارد که محبوب ترین آنها گروه مبلمان ویترا می باشد. بنابراین می توانید با مراجعه به فروشگاه ها و وب سایت های عرضه کننده مبلمان از برندهای معروف و شناخته شده، خریدی خوشایند را تجربه کنید.




می پسندم نمی پسندم

سه شنبه 10 اسفند 1400 -19:13 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: